keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

15. Mun pitäis ryhdistäytyy.

Otsikosta päätellen siis, mun pitäisi ryhdistäytyä tän blogin kanssa. Eilen tein tollasen huge simplen bannerin ja muokkasin vähän tätä ulkoasua muutenkin. Tää valkonen on kyllä hirvee massatausta, mutta tähän tulee vielä sellanen kiva animaatio juttu kuhan saan sen toimimaan.

Viikonloppuna olin serkun rippijuhlissa ja Hanna hoiti Leksan. Viikonloppu meni ihan kivasti paria muuttujaa lukuun ottamatta, serkku sai oksennustaudin + sen hevonen vei mua ku märkää rättiä. Hehheh.. Tehtiin mun serkun kanss myöskin videopostaus niiltä. Se ei oo vielä valmis mutta ehkä joskus näytän sen teille.
 Serkkuni blogi.

Maanantaina oli sitten Petri Lopakan valmennus, oltiin ekassa ryhmässä Hannan kanssa kahdestaan. Meni tosi kivasti, Leksaki väläytti ravissa kouluponitaitojaan, laukassa taas meni aika surkeesti. Oikea laukka ei vaihteeks noussu ollenkaan sileeltä.

Tässä joku päivä pitäisi olla kengitys tällä viikolla. Lauantaina on sit seuran kanssa Haaparannan reissu, käydään Hööksissä ja Rajalla.
Sain tänään hommattua itselle TET paikan, meen kaverin kanssa Mustaan Pörssiin siivoilemaan. \,,/
Laitan tähän kuvia mitä jäi viime postauksesta paitsi.

Mitäköhän tässä kuvassa tapahtuu..?

Viisas työnsi pään lumihankeen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti