sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Päivittelyä

Vaihteeks voisin taas päivitellä tätä bloggeriakin. Ei oo yhtään innostanut kirjotella tänne kun tuntuu ettei ole edes ollu oikein mitään kirjoiteltavaa.
Oon nyt välillä mennyt yhden suokin wintecillä Leksalla, se on ainakin leviä, mutta ehkä vähän liian kaareva. Nousee hiukan takaa mutta ei paina kuitenkaan edestä.. Ollaan vähän aloteltu nyt hyppäämään kun kenttäkin ollut ihan hyvä. Oon nyt mennyt hackamoreilla ja yhdillä kolmipaloilla. Tuntuu että riippuu vähän päivästä että astusteleeko Leksa sitä normaalia kuoltainta suussa, tai varmaankin se johtuu kaikki mun päivästä että kuinka käytän kättä. Joku sais tulla piettään mulle istuntareenin!

Hyppäämisestä ei oo kuvia, onneksi! Menin illalla kentällä ykistään kahta kuudenkympin pystyä kaarevilla teillä. Meno oli kyllä pikkusen kaahotusta. Poni veti 100-0 mua kenttää ympäri ja oikeestaan meni koko ratsastus siihen että rauhotelin sitä. Itsemurhaloikkiakin tuli sieltä, mutta en onneks tippunu.
Oon vähän suunnitellu että menisin ehkä 18.5. estekisoihin, mutta kisakutsua ei oo vielä tullu niin en tiedä oikeen et mihin luokiin menisin sit.
Leksan uusi pelleilyn aihe, vesilätäköt...
Kotitallillaki on 27.5. kisat, koulu- ja estekisat samana päivänä. Oon ilmottautunu raviohjelmaan ja Helppo C'hen ja 60 cm. En tiiä että meenkö 80 cm, mietin sit jos käyään ensin nuissa aikasemmissa kisoissa joku pieni luokka hyppäämässä.
"Kerro jotain tästä kuvasta?"

Ihme säätöä... :D
Hanna ja Leso

4 kommenttia: